Thesis info Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
V bakalářské práci se autor zabývá způsoby týkajícími se budování značky u dvou konkurenčních firem Apple Inc. a Samsung. Jako teoretická část práce jsou definovány termíny spojené s budováním značky. Jako praktická část je považováno srovnání strategií Apple Inc. a Samsungu spolu s vypracováním a zhodnocením výsledků dotazníků, jejichž obsahem jsou otázky týkající se oblasti budování značky prezentované respondentům, kteří dotazníky vyplnili prostřednictvím internetu.
Annotation in English
The author is operating with means concerning branding strategy of two competitive companies Apple Inc. and Samsung. As theoretical part are defined terms which are connected to branding. As practical part is considered comparison of strategies by Apple Inc. and Samsung together with making an evaluation of results of questionnaires which content are questions related to field of branding presented to respondents who filled the questionnaires via internet.
Keywords
spotřební elektronika, budování značky, strategie budování značky, povědomí o značce, loajalita ke značce
V bakalářské práci se autor zabývá způsoby týkajícími se budování značky u dvou konkurenčních firem Apple Inc. a Samsung. Jako teoretická část práce jsou definovány termíny spojené s budováním značky. Jako praktická část je považováno srovnání strategií Apple Inc. a Samsungu spolu s vypracováním a zhodnocením výsledků dotazníků, jejichž obsahem jsou otázky týkající se oblasti budování značky prezentované respondentům, kteří dotazníky vyplnili prostřednictvím internetu.
Annotation in English
The author is operating with means concerning branding strategy of two competitive companies Apple Inc. and Samsung. As theoretical part are defined terms which are connected to branding. As practical part is considered comparison of strategies by Apple Inc. and Samsung together with making an evaluation of results of questionnaires which content are questions related to field of branding presented to respondents who filled the questionnaires via internet.
Keywords
spotřební elektronika, budování značky, strategie budování značky, povědomí o značce, loajalita ke značce
jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
vymezení metodiky zpracování
stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
provedení základního výzkumu
prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
pravidelné konzultace se školitelem
pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
adekvátní odkazy na použitou literaturu
citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Research Plan
jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
vymezení metodiky zpracování
stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
provedení základního výzkumu
prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
pravidelné konzultace se školitelem
pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
adekvátní odkazy na použitou literaturu
citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Recommended resources
HEALEY, Mathew. Co je branding? V Praze: Slovart, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6
OLINS, Wally. O značkách. Vyd. 1. Praha: Argo, 2009. 253 s. ISBN 978-80-257-0158-4
AAKER, David A. Brand building: budování značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 312 s., ISBN 80-7226-885-6
Nejobdivovanější firmy světa. Moderní řízení. 2009, roč. 44, č. 1, s. 20-21. ISSN 0026-8720
BASKIN, Jonathan Salem. How Apple Ruined Branding. Entrepreneur. April 2014, vol. 42, no. 4, s. 46-46. ISSN 0163-3341
Recommended resources
HEALEY, Mathew. Co je branding? V Praze: Slovart, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6
OLINS, Wally. O značkách. Vyd. 1. Praha: Argo, 2009. 253 s. ISBN 978-80-257-0158-4
AAKER, David A. Brand building: budování značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 312 s., ISBN 80-7226-885-6
Nejobdivovanější firmy světa. Moderní řízení. 2009, roč. 44, č. 1, s. 20-21. ISSN 0026-8720
BASKIN, Jonathan Salem. How Apple Ruined Branding. Entrepreneur. April 2014, vol. 42, no. 4, s. 46-46. ISSN 0163-3341