Tato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na image značky. Teoretická část práce je rešerší odborné literatury v oblastech CSR, image a marketingového výzkumu a dále je doplněná o specifika hotelového průmyslu zahrnující i distribuční kanály a nákupní cyklus v hotelnictví. Praktická část práce představuje hotelovou skupinu Accor, značku ibis a konkrétní Hotel ibis Plzeň a analyzuje prvky image značky ibis a její CSR strategii. Stěžejní částí práce je následné dotazníkové šetření zkoumající vnímání společenské odpovědnosti hotelů českou veřejností a známost, image a povědomí o CSR aktivitách značky ibis. Závěrečná část práce poté poskytuje návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků.
Annotation in English
This thesis is focused on corporate social responsibility (CSR) and its influence on brand image. Theoretical part is bibliographic search in CSR, brand image and marketing research areas. It is also extended by hotel industry specifics comprising distribution channels and shopping cycle description. Practical part introduces Accor hotel group, ibis brand and particular Hotel ibis Plzeň. It analyses image elements and CSR strategy of ibis brand. Crucial part of this thesis is survey about perception of CSR by Czech public as well as brand CSR familiarity, image and awareness. At the end of this thesis there are proposed improvements of identified imperfections.
Keywords
CSR, společenská odpovědnost firem, image, hotel
Keywords in English
CSR, corporate social responsibility, image, hotel
Length of the covering note
134 s., 22 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Tato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na image značky. Teoretická část práce je rešerší odborné literatury v oblastech CSR, image a marketingového výzkumu a dále je doplněná o specifika hotelového průmyslu zahrnující i distribuční kanály a nákupní cyklus v hotelnictví. Praktická část práce představuje hotelovou skupinu Accor, značku ibis a konkrétní Hotel ibis Plzeň a analyzuje prvky image značky ibis a její CSR strategii. Stěžejní částí práce je následné dotazníkové šetření zkoumající vnímání společenské odpovědnosti hotelů českou veřejností a známost, image a povědomí o CSR aktivitách značky ibis. Závěrečná část práce poté poskytuje návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků.
Annotation in English
This thesis is focused on corporate social responsibility (CSR) and its influence on brand image. Theoretical part is bibliographic search in CSR, brand image and marketing research areas. It is also extended by hotel industry specifics comprising distribution channels and shopping cycle description. Practical part introduces Accor hotel group, ibis brand and particular Hotel ibis Plzeň. It analyses image elements and CSR strategy of ibis brand. Crucial part of this thesis is survey about perception of CSR by Czech public as well as brand CSR familiarity, image and awareness. At the end of this thesis there are proposed improvements of identified imperfections.
Keywords
CSR, společenská odpovědnost firem, image, hotel
Keywords in English
CSR, corporate social responsibility, image, hotel
Research Plan
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte hotel Ibis a jeho postoj k CSR.
Pomocí vhodných metod analyzujte image hotelu ve vazbě na aktivity spojené s CSR.
Formulujte doporučení a závěry.
Research Plan
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte hotel Ibis a jeho postoj k CSR.
Pomocí vhodných metod analyzujte image hotelu ve vazbě na aktivity spojené s CSR.
Formulujte doporučení a závěry.
Recommended resources
ČERNOHORSKÁ, Lenka a Anna PUTNOVÁ. Společenská odpovědnost firem a jak ji měřit? 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2012. 130 s. ISBN 978-80-7204-806-9.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 201 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
KULDOVÁ, Lucie. Nový pohled na společenskou odpovědnost firem: strategická CSR. 1. vyd. Plzeň: NAVA, 2012. 173 s. ISBN 978-807-2114-085.
Recommended resources
ČERNOHORSKÁ, Lenka a Anna PUTNOVÁ. Společenská odpovědnost firem a jak ji měřit? 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2012. 130 s. ISBN 978-80-7204-806-9.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 201 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
KULDOVÁ, Lucie. Nový pohled na společenskou odpovědnost firem: strategická CSR. 1. vyd. Plzeň: NAVA, 2012. 173 s. ISBN 978-807-2114-085.
Týká se praxe
No
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, schemes, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta práce.