Tato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na image značky. Teoretická část práce je rešerší odborné literatury v oblastech CSR, image a marketingového výzkumu a dále je doplněná o specifika hotelového průmyslu zahrnující i distribuční kanály a nákupní cyklus v hotelnictví. Praktická část práce představuje hotelovou skupinu Accor, značku ibis a konkrétní Hotel ibis Plzeň a analyzuje prvky image značky ibis a její CSR strategii. Stěžejní částí práce je následné dotazníkové šetření zkoumající vnímání společenské odpovědnosti hotelů českou veřejností a známost, image a povědomí o CSR aktivitách značky ibis. Závěrečná část práce poté poskytuje návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on corporate social responsibility (CSR) and its influence on brand image. Theoretical part is bibliographic search in CSR, brand image and marketing research areas. It is also extended by hotel industry specifics comprising distribution channels and shopping cycle description. Practical part introduces Accor hotel group, ibis brand and particular Hotel ibis Plzeň. It analyses image elements and CSR strategy of ibis brand. Crucial part of this thesis is survey about perception of CSR by Czech public as well as brand CSR familiarity, image and awareness. At the end of this thesis there are proposed improvements of identified imperfections.
Klíčová slova
CSR, společenská odpovědnost firem, image, hotel
Klíčová slova v angličtině
CSR, corporate social responsibility, image, hotel
Rozsah průvodní práce
134 s., 22 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na image značky. Teoretická část práce je rešerší odborné literatury v oblastech CSR, image a marketingového výzkumu a dále je doplněná o specifika hotelového průmyslu zahrnující i distribuční kanály a nákupní cyklus v hotelnictví. Praktická část práce představuje hotelovou skupinu Accor, značku ibis a konkrétní Hotel ibis Plzeň a analyzuje prvky image značky ibis a její CSR strategii. Stěžejní částí práce je následné dotazníkové šetření zkoumající vnímání společenské odpovědnosti hotelů českou veřejností a známost, image a povědomí o CSR aktivitách značky ibis. Závěrečná část práce poté poskytuje návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on corporate social responsibility (CSR) and its influence on brand image. Theoretical part is bibliographic search in CSR, brand image and marketing research areas. It is also extended by hotel industry specifics comprising distribution channels and shopping cycle description. Practical part introduces Accor hotel group, ibis brand and particular Hotel ibis Plzeň. It analyses image elements and CSR strategy of ibis brand. Crucial part of this thesis is survey about perception of CSR by Czech public as well as brand CSR familiarity, image and awareness. At the end of this thesis there are proposed improvements of identified imperfections.
Klíčová slova
CSR, společenská odpovědnost firem, image, hotel
Klíčová slova v angličtině
CSR, corporate social responsibility, image, hotel
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte hotel Ibis a jeho postoj k CSR.
Pomocí vhodných metod analyzujte image hotelu ve vazbě na aktivity spojené s CSR.
Formulujte doporučení a závěry.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte hotel Ibis a jeho postoj k CSR.
Pomocí vhodných metod analyzujte image hotelu ve vazbě na aktivity spojené s CSR.
Formulujte doporučení a závěry.
Seznam doporučené literatury
ČERNOHORSKÁ, Lenka a Anna PUTNOVÁ. Společenská odpovědnost firem a jak ji měřit? 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2012. 130 s. ISBN 978-80-7204-806-9.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 201 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
KULDOVÁ, Lucie. Nový pohled na společenskou odpovědnost firem: strategická CSR. 1. vyd. Plzeň: NAVA, 2012. 173 s. ISBN 978-807-2114-085.
Seznam doporučené literatury
ČERNOHORSKÁ, Lenka a Anna PUTNOVÁ. Společenská odpovědnost firem a jak ji měřit? 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2012. 130 s. ISBN 978-80-7204-806-9.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 201 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
KULDOVÁ, Lucie. Nový pohled na společenskou odpovědnost firem: strategická CSR. 1. vyd. Plzeň: NAVA, 2012. 173 s. ISBN 978-807-2114-085.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta práce.