Tato bakalářská práce se zaměřuje na chování zákazníků při výběru mobilního tarifu vybraných operátorů, konkrétně je zacílená na produkty neomezených tarifů na spotřebitelském trhu domácností. Kromě vymezení trhu mobilních služeb se zabývá také cíleným marketingem a poskytuje nahlédnutí na vzájemné srovnání nabídek operátorů O2, Vodafone, T-Mobile a Mobil od ČEZ. V rámci dotazníkového šetření je řešeno, k čemu uživatelé využívají mobilní služby, co od nich očekávají a jaké mají v tomto směru potřeby a přání. Výsledná data jsou srovnána s aktuální nabídkou na trhu a na tomto základě jsou navrženy změny a možná doporučení. V závěru je na základě potřeb zákazníků navržena ideální kombinace vlastností optimálního tarifu využitelná pro nabídkovou stranu trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on a customer behavior during the selection a mobile tariff from certain operators and it is specifically targeted on the unlimited tariff products on a household consumer market. Besides the specification of the mobile service market, it is dealing with a targeted marketing and it concerns a mutual comparsion of the offers of O2, Vodafone, T-Mobile and CEZ Mobile. The questionnaire research inquires, for what purposes the customers use the mobile service, what they expect from it and what are their requests and requirements in this field. The resulting data are compared with a current market offer and based to this data, possible changes and recommendations are suggested. The conclusion consists a suggestion of an ideal combination of the qualities of an optimal tariff based on the needs of the customers useable for the supply side of the market.
Klíčová slova
neomezený tarif, mobilní služby, operátor, nabídka, chování zákazníka, spotřebitel, O2, Vodafone, T-Mobile, Mobil od ČEZ
Klíčová slova v angličtině
unlimited tariff, mobile service, mobile network operator, supply, customer behavior, consumer, O2, Vodafone, T-Mobile, Mobil od ČEZ
Rozsah průvodní práce
118 s. (197 353 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na chování zákazníků při výběru mobilního tarifu vybraných operátorů, konkrétně je zacílená na produkty neomezených tarifů na spotřebitelském trhu domácností. Kromě vymezení trhu mobilních služeb se zabývá také cíleným marketingem a poskytuje nahlédnutí na vzájemné srovnání nabídek operátorů O2, Vodafone, T-Mobile a Mobil od ČEZ. V rámci dotazníkového šetření je řešeno, k čemu uživatelé využívají mobilní služby, co od nich očekávají a jaké mají v tomto směru potřeby a přání. Výsledná data jsou srovnána s aktuální nabídkou na trhu a na tomto základě jsou navrženy změny a možná doporučení. V závěru je na základě potřeb zákazníků navržena ideální kombinace vlastností optimálního tarifu využitelná pro nabídkovou stranu trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on a customer behavior during the selection a mobile tariff from certain operators and it is specifically targeted on the unlimited tariff products on a household consumer market. Besides the specification of the mobile service market, it is dealing with a targeted marketing and it concerns a mutual comparsion of the offers of O2, Vodafone, T-Mobile and CEZ Mobile. The questionnaire research inquires, for what purposes the customers use the mobile service, what they expect from it and what are their requests and requirements in this field. The resulting data are compared with a current market offer and based to this data, possible changes and recommendations are suggested. The conclusion consists a suggestion of an ideal combination of the qualities of an optimal tariff based on the needs of the customers useable for the supply side of the market.
Klíčová slova
neomezený tarif, mobilní služby, operátor, nabídka, chování zákazníka, spotřebitel, O2, Vodafone, T-Mobile, Mobil od ČEZ
Klíčová slova v angličtině
unlimited tariff, mobile service, mobile network operator, supply, customer behavior, consumer, O2, Vodafone, T-Mobile, Mobil od ČEZ
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky chování spotřebitelů při výběru produktu nebo služby.
Charakterizujte produkt/službu tzv. neomezený mobilní tarif.
Představte nabídky vybraných mobilních operátorů, kteří poskytují neomezené mobilní tarify a proveďte jejich srovnání.
V uvedeném produktovém segmentu pomocí vhodných metod analyzujte chování zákazníků.
Na základě provedeného výzkumu nabídkové i poptávkové strany formulujte závěry a doporučení určené vybraným subjektům nabídkové strany trhu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky chování spotřebitelů při výběru produktu nebo služby.
Charakterizujte produkt/službu tzv. neomezený mobilní tarif.
Představte nabídky vybraných mobilních operátorů, kteří poskytují neomezené mobilní tarify a proveďte jejich srovnání.
V uvedeném produktovém segmentu pomocí vhodných metod analyzujte chování zákazníků.
Na základě provedeného výzkumu nabídkové i poptávkové strany formulujte závěry a doporučení určené vybraným subjektům nabídkové strany trhu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kolektiv. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009, 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
MULAČOVÁ, Věra, MULAČ, Petr a kolektiv. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada Publishing, a. s., 2013. 520 s. ISBN 978-80-247-4780-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Chování zákazníka. Praha: Grada Publishing, a. s., 2011. 360 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John, ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kolektiv. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009, 272 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
MULAČOVÁ, Věra, MULAČ, Petr a kolektiv. Obchodní podnikání ve 21. století. Praha: Grada Publishing, a. s., 2013. 520 s. ISBN 978-80-247-4780-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Chování zákazníka. Praha: Grada Publishing, a. s., 2011. 360 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.