Browse IS/STAG - Portál ZČU

Skip to page content
Website ZČU
Portal title page ZČU
Anonymous user Login Česky
HelpDesk - user support contact
Browse IS/STAG
Login Česky
HelpDesk - user support contact
  • My info
  • Study
My portal
Welcome
Webmail JIS
JISSouhlas koloběžky
Browse IS/STAG Applicant
Information for applicantsElectronic applicationECTS arrivalsCourse catalog
Graduate
Getting startedAlumni ClubAbsolvent - website
Courseware
CoursewareCourses by Faculties

1st level navigation

  • My info
  • Study

2nd level navigation

  • Browse IS/STAG
  • Applicant
  • Graduate
  • Courseware
User disconnected from the portal due to long time of inactivity.
Please, click this link to log back in.
(Sessions are disconnected after 240 minutes of inactivity. Note that mobile devices may get disconnected even sooner).

Browse IS/STAG (S025)

Help

Main menu for Browse IS/STAG

  • Programmes and specializations.
  • Courses
  • Departments
  • Lecturers
  • Students
  • Examination dates
  • Timetable events
  • Theses, selected item
  • Pre-regist. study groups
  • Rooms
  • Rooms – all year
  • Free rooms – Semester
  • Free rooms – Year
  • Capstone project
  • Times overlap
  •  
  • Title page
  • Calendar
  • Help

Search for a Thesis

Print/export:  Data export to PDF format - which you can print easily... Bookmark this link in your browser so that you may quickly load this IS/STAG page in the future.
Not logged-in user will see only submitted theses.
Only logged-in user will see student personal numbers.

Dates found, count: 1

Search result paging

Found 1 records Print Export to xls List URL
  Surname Name Title Thesis status   Supervisors Reviewers Type of thesis Date of def. Title
Student Type of thesis - - - - - - - - - -
Item shown in detail PODHORSKÁ Includes the selected person into the timetable overlap calculation. Barbora Development of game Under Leaves Development of game Under Leaves Thesis finished and defended successfully (DUO).   Domlátil Vojtěch Barta Jiří Bachelor's thesis 1497218400000 12.06.2017 Development of game Under Leaves Thesis finished and defended successfully (DUO).
Barbora PODHORSKÁ Bachelor's thesis 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX 0XX

Thesis info Vývoj počítačové hry Under Leaves

  • Basic data
The document you are accessing is protected by copyright law. Unauthorised use may lead to criminal sanctions.
Name PODHORSKÁ Barbora Includes the selected person into the timetable overlap calculation.
Acad. Yr. 2016/2017
Assigning department KVU
Date of defence Jun 12, 2017
Type of thesis Bachelor's thesis
Thesis status Thesis finished and defended successfully (DUO). Thesis finished and defended successfully (DUO).
Completeness of mandatory entries - All mandatory fields for this Thesis are filled in.
Main topic Počítačová hra
Main topic in English Video game
Title according to student Vývoj počítačové hry Under Leaves
English title as given by the student Development of game Under Leaves
Parallel name -
Subtitle -
Supervisor Domlátil Vojtěch, doc. MgA.
Reviewer Barta Jiří, prof. akad. mal.
Annotation Cílem této práce bylo vytvořit funkční hru na různá zařízení. Mým úkolem bylo vybrat si herní mechaniku a vymyslet vzhled hry, menu a ovládací prvky. Jako herní mechaniku jsem si vybrala hidden object hru. Hru jsem zařadila do různých přírodních prostředí. Každé má svou vlastní specifickou hlavní barvu. Prostředí (levelů) je celkem pět (Listnatý les, Džungle, Arktida, Poušť a Moře) a v každém je několik zvířat, která hráčovi zadají úkoly. Úkolem je najít určitý počet předmětů, které jsou v prostředí schované. Hráč odemyká zvířata postupně. Grafiku pro hru jsem malovala anilinovými barvami, poté skenovala na scenneru a upravovala v programu Adobe Photoshop. Následně jsem je nahrála do herního enginu Unity, kde jsem z nich sestavovala jednotlivé scény.
Annotation in English The purpose of this work was to make a game for different platforms and devices. My task was to choose a game mechanic, select art style and create game assets and user interface. I choose a hidden object mechanic. I put the game in different natural environments. Each of them has a particular primary color. There are five environments (forest, jungle, arctic, Africa and sea) in each of them there are several animals that give the player the quests. The goal is to find a certain amount of objects that are hidden in the environment. The player is gradually unlocking new levels and animals. I created the graphics for the game using aniline colors, then scanned it and edited it in Adobe Photoshop software. After that, I imported them to Unity engine where I arranged them into individual scenes.
Keywords počítačová hra, zvířata, planeta, vodové barvy, podnebí, hledání, potrava
Keywords in English video game, animals, planet, watercolor, climate, search, food
Length of the covering note 25 s.
Language CZ
Annotation
Cílem této práce bylo vytvořit funkční hru na různá zařízení. Mým úkolem bylo vybrat si herní mechaniku a vymyslet vzhled hry, menu a ovládací prvky. Jako herní mechaniku jsem si vybrala hidden object hru. Hru jsem zařadila do různých přírodních prostředí. Každé má svou vlastní specifickou hlavní barvu. Prostředí (levelů) je celkem pět (Listnatý les, Džungle, Arktida, Poušť a Moře) a v každém je několik zvířat, která hráčovi zadají úkoly. Úkolem je najít určitý počet předmětů, které jsou v prostředí schované. Hráč odemyká zvířata postupně. Grafiku pro hru jsem malovala anilinovými barvami, poté skenovala na scenneru a upravovala v programu Adobe Photoshop. Následně jsem je nahrála do herního enginu Unity, kde jsem z nich sestavovala jednotlivé scény.
Annotation in English
The purpose of this work was to make a game for different platforms and devices. My task was to choose a game mechanic, select art style and create game assets and user interface. I choose a hidden object mechanic. I put the game in different natural environments. Each of them has a particular primary color. There are five environments (forest, jungle, arctic, Africa and sea) in each of them there are several animals that give the player the quests. The goal is to find a certain amount of objects that are hidden in the environment. The player is gradually unlocking new levels and animals. I created the graphics for the game using aniline colors, then scanned it and edited it in Adobe Photoshop software. After that, I imported them to Unity engine where I arranged them into individual scenes.
Keywords
počítačová hra, zvířata, planeta, vodové barvy, podnebí, hledání, potrava
Keywords in English
video game, animals, planet, watercolor, climate, search, food
Research Plan Minimální rozsah prací
Počet: 1 PC hra
Formát: PC aplikace
Popis realizace: koncept, game design, grafika, animace, pilotní realizace

Výstup: počítačová hra pro děti.

Pro úspěšné získání zápočtu je nezbytné v rámci pravidelné docházky na výuku seminářů ke kvalifikační práci 1x týdně předkládat průběžně rozpracované dílo ke konzultaci vedoucímu práce (případně konzultantovi je-li stanoven).

Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 2. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve nežli začnu pracovat). Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání obou částí práce včetně uložení kompletní finální verze práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve vybraných ateliérech prezentace kvalifikační práce prostřednictvím Flash disku.
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 PC hra
Formát: PC aplikace
Popis realizace: koncept, game design, grafika, animace, pilotní realizace

Výstup: počítačová hra pro děti.

Pro úspěšné získání zápočtu je nezbytné v rámci pravidelné docházky na výuku seminářů ke kvalifikační práci 1x týdně předkládat průběžně rozpracované dílo ke konzultaci vedoucímu práce (případně konzultantovi je-li stanoven).

Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 2. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve nežli začnu pracovat). Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, odevzdání obou částí práce včetně uložení kompletní finální verze práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve vybraných ateliérech prezentace kvalifikační práce prostřednictvím Flash disku.
Recommended resources McCLOUD, Scott. Jak rozumět komixu. BB/art 1993. ISBN 978-80-7381-419-9.
SCHELL, Jesse. The Art of Game Design. Elsevier, 2008. ISBN 987-0-12-369496-6.
DUTKA, Edgar. Scénáristika animovaného filmu a Minimum z historie české animace. Nakladatelství AMU, 2012. ISBN 978-80-7331-252-7.
Recommended resources
McCLOUD, Scott. Jak rozumět komixu. BB/art 1993. ISBN 978-80-7381-419-9.
SCHELL, Jesse. The Art of Game Design. Elsevier, 2008. ISBN 987-0-12-369496-6.
DUTKA, Edgar. Scénáristika animovaného filmu a Minimum z historie české animace. Nakladatelství AMU, 2012. ISBN 978-80-7331-252-7.
Týká se praxe No
Enclosed appendices 1 CD ROM
Appendices bound in thesis illustrations
Taken from the library Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record Navržená známka vedoucího práce: 1
Navržená známka oponenta: 1
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta
včetně navrhované známky. Dále byla komise seznámena i s teoretickou částí
vysokoškolské kvalifikační práce.
Defence procedure record file