Předložená studie je zaměřena na recruitment na internetu firem, které jsou členy Sdružení dopravních podniků ČR. Hlavním výzkumným cílem je zjistit, jak vybrané společnosti využívají internet k získávání zaměstnanců. První část je věnovaná teoretickému vstupu do problematiky, který je dále potřebným podkladem pro empirickou část. Nejdříve je rozebrán pojem marketing na internetu, a to hlavně se zaměřením na marketingovou komunikaci. Práce se dále zabývá značkou zaměstnavatele
a recruitmentem, především v online prostředí. K dosažení cíle je použita heuristická analýza, provedená dvěma experty. Závěry studie jsou užitečné pro zlepšení komunikace společností a jejich procesu získávání zaměstnanců na internetu, čímž se zvýší atraktivita firmy pro potencionální uchazeče o zaměstnání.
Anotace v angličtině
Following study is focused on online recruitment of the companies, which are members of Czech group of transport companies (Sdružení dopravních podniků ČR). The main research aim is to determine how the selected companies use the internet for recruitment activities. The first part of this study is explaining the theoretical background of this topic. The theoretical part is then used as the base for the empirical part. Firstly, there is defined online marketing, especially regarding to the online marketing communication. Further there is discussed the issue of employer branding and its connection
to recruitment especially in online environment. To fulfil the aim of the study is used heuristic analysis, which has been done by two experts in this field. Conclusions of the study might be useful in improving the communication strategies of the selected companies and, also improving the processes of hiring new employee on the internet. This might cause increase of the attractivity of the selected companies as employers for the job seekers.
Klíčová slova
marketing na internetu, recruitment, značka zaměstnavatele, Sdružení dopravních podniků ČR
Klíčová slova v angličtině
online marketing, recruitment, employer's brand, Sdružení dopravních podniků ČR
Rozsah průvodní práce
91 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená studie je zaměřena na recruitment na internetu firem, které jsou členy Sdružení dopravních podniků ČR. Hlavním výzkumným cílem je zjistit, jak vybrané společnosti využívají internet k získávání zaměstnanců. První část je věnovaná teoretickému vstupu do problematiky, který je dále potřebným podkladem pro empirickou část. Nejdříve je rozebrán pojem marketing na internetu, a to hlavně se zaměřením na marketingovou komunikaci. Práce se dále zabývá značkou zaměstnavatele
a recruitmentem, především v online prostředí. K dosažení cíle je použita heuristická analýza, provedená dvěma experty. Závěry studie jsou užitečné pro zlepšení komunikace společností a jejich procesu získávání zaměstnanců na internetu, čímž se zvýší atraktivita firmy pro potencionální uchazeče o zaměstnání.
Anotace v angličtině
Following study is focused on online recruitment of the companies, which are members of Czech group of transport companies (Sdružení dopravních podniků ČR). The main research aim is to determine how the selected companies use the internet for recruitment activities. The first part of this study is explaining the theoretical background of this topic. The theoretical part is then used as the base for the empirical part. Firstly, there is defined online marketing, especially regarding to the online marketing communication. Further there is discussed the issue of employer branding and its connection
to recruitment especially in online environment. To fulfil the aim of the study is used heuristic analysis, which has been done by two experts in this field. Conclusions of the study might be useful in improving the communication strategies of the selected companies and, also improving the processes of hiring new employee on the internet. This might cause increase of the attractivity of the selected companies as employers for the job seekers.
Klíčová slova
marketing na internetu, recruitment, značka zaměstnavatele, Sdružení dopravních podniků ČR
Klíčová slova v angličtině
online marketing, recruitment, employer's brand, Sdružení dopravních podniků ČR
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingu na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Zpracujte teoretický vstup ke značce zaměstnavatele a k recruitmentu na internetu.
Stručně popište zvolené metodologické přístupy a zvolený soubor firem.
Představte vlastní design výzkumu.
Realizujte vlastní výzkum.
Analyzujte získaná data a zpracujte výzkumnou zprávu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingu na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Zpracujte teoretický vstup ke značce zaměstnavatele a k recruitmentu na internetu.
Stručně popište zvolené metodologické přístupy a zvolený soubor firem.
Představte vlastní design výzkumu.
Realizujte vlastní výzkum.
Analyzujte získaná data a zpracujte výzkumnou zprávu.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
PUNCH, Keith a HENDL, Jan. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-468-7.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
PUNCH, Keith a HENDL, Jan. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-468-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.